Måndag 11 Januari

0kommentarer

Fick en fråga om hur jag "gör" med pojkvännen nu när jag är i england.
Om man älskar varandra så stoppar man inte varandra från att göra saker. Visst ett halvår är en lång tid men en framtid är längre. Vi är tillsammans, vi har verkligen inte gjort slut. Jag vill göra det här och han tillåter det. Han tycker det är tråkigt men han låter mig. Jag kommer inte vara här förevigt men jag hoppas att han och jag kommer vara vi förevigt. Om det tar slut för att jag är här och gör något jag vill så är det helt enkelt inte meningen att vi ska vara med varandra. Men jag vet att våran kärlek klarar detta.


Imorgon är jag ensam med Baby Grace och då ska jag fixa lite bilder, då kommer jag ha tid. Nu är man på språng hela tiden och då menar jag hela tiden. Har nyss kommit hem från Garys mamma som fyllde år. Engelsmän och kvinnor pratar verkligen högt när dom träffar släkt. Och jag trodde att min släkt var värst men icke.
Har övningskört mycket idag så nu hittar jag dit jag ska och det funkar bra. Nu känns det naturligt. Har desvärre dragit på mig hosta men ska väl vara glad att det inte är värre. Och Adele bokade flygbiljett till mig idag så nu äre bestämt :) Men nu ska jag lägga mig och spela age of empiers 3.

Natti Natt!

/stina

Kommentera

Publiceras ej