Måndag 18 Januari

0kommentarer

Upp med tuppen idag och sedan full rulle hela dagen. Hej hopp!
Var på gymmet i två timmar idag, slutade med att jag skaffat medlemskap och fått nya vänner. Tummen upp! Dock tror jag aldrig pöjkarna på gymmet sett en svensktjej förut då dom vänder sig om när man går förbi och ler mot en. Är som att vara i turkiet! Menmen, man får ju känna sig snygg som en kändis. Haha!

Ska iväg till gymmet nio imorgon, Ben ska visa mig runt och hur man använder allt. Vet inte vem Ben är men lär få reda på det imorgon. Min nya vän heter Lewis och har bjudit med mig ut på krogen när jag vill. Fullast vinner sa han. Oj vad lockande tänkte jag. Hmmf. En annan jag träffade som var Lewis vän som jag inte minns namnet på var en STOR mörkhyad kille med världens största mun. När han log åkte munnen upp till ögonen på han. Sjukt. Men han är trevlig men ler som stora stygga vargen. Usch vad dum jag är.

Håller ärligt på att somna nu och ska föra ett socialt samtal med min "sambo". Han är min sambo fast att jag "bor" här och han där!

/stina

Kommentera

Publiceras ej