Onsdag 20 Januari

0kommentarer

Börjar med att skriva grattis till min gammla kärlek Peter Jonsson som fyller 21år idag! :)

Ska snart iväg till doktorn med Baby Grace och Gary. Grace ska få en spruta, tror det är baconsprutan. Stackarn, är det den kommer hon gråta för den gör ju så ont. Har inte varit iväg och trönat än men blir ikväll efter att Adele kommit hem från jobbet. Då ska jag ta med mig min inpackning och sitta i ångbastun med den. Så skönt! Sen hemma och dricka Te och sedan sova.

Efter att vi varit hos doktorn ska vi iväg och handla lite träningskläder. Har bara ett par som jag kan ha och är ju bra om man iallafall har ett till. Samt ett par skor. Det ordnar sig. Men har träningsvärk som tusan i magen, gör ont när jag skrattar. Blää.

Har precis diskat och dammsugit så nu är det rent och tyst här. Njuter utav tystnaden och passar på att lyssna på Thåström - Fanfanfan. Underbar låt. Men ska nog lyssna på P!NK nu.

Engelskan tar över min hjärna mer och mer. Igår skulle jag skriva förvirrad och kom inte på vad det hette. Satt och tänkte vad confused var på svenska. Illa. Menmen, inte lätt att ha två bollar i luften på samma gång.

Försov mig i morse också! Jag brukar gå ner vid sju. Vaknade halv åtta av ett skrik. Lois och Chloe bråkade. Så for upp ur sängen och in i deras rum. Och så fort man kommer in så uppför dom sig. Nu är det lunch! Gissa vad? Japp, toast!



/stina

Kommentera

Publiceras ej