Söndag 10 Januari

2kommentarer

Nu har vi kommit hem efter att vi varit i kyrkan och efter det åkte vi och handlade. Ikväll blir det söndagsmiddag vilket består utav kött,potatis och grönsaker. Blir dock inte potatis för min del då. Så nu vet jag vad för varor dom bruakar handla och imorgon får jag lära mig hur jag gör flickorna klara till skolan.

Dom är så himla snälla. När vi var och handla så köpte dom ett par tofflor och en morgonrock åt mig. Lois valde färg och då blev det rosa. Hah! Något jag aldrig skulle köpt själv men det skiter man väl i! :)

Baby Grace älskar låten "Farmors lilla kråka". Sjunger den för henne och hon ler och blir lugn. Hon kommer sjunga på svenska när jag återvänder till sverige. Vi låg i soffan tillsammans imorse när hon drack välling. Hon är så himla mysig och glad hela tiden. Det var iallafall mysigt i kyrkan och det gick bra för Lois att läsa.

Efter maten ska jag, Lois och Chloe ha snöbollskrig. Undrar om dom eller jag vinner? vi får se. Det går bättre och bättre att prata så allt flyter på. Ska ta lite bilder sen och lägga upp.

/stina

2 kommentarer

Ida Dahlberg

10 Jan 2010 14:12

Kul att det går bra för dig!:) Hoppas det fortsätter lika!:D Modiga du!:)

emelie

11 Jan 2010 00:26

Hej :) Nu är jag hemma i Uppsala. Släng över alla idéer och så så fixar vi nytt :D

Du verkar ja det as soft där borta! Avis ska du veta!

Ha det bäst! Kram

Kommentera

Publiceras ej