Söndag 17 Januari

0kommentarer

Adele var på gymmet idag och jag har talat om att jag också ville börja träna så att jag kommer ut lite. Och hon är så gullig att hon fixar att jag får gå dit och pröva två gånger för att se om jag trivs där! Hon har även fixat så det är en som ska visa mig hur allt fungerar. En engelsman. Ni vet att engelsmän älskar svenskatjejer va? Tror det är därför han erbjöd sig!Adele hade sagt att hon hade en svensk au pair som ville komma ut och träffa folk samt träna. Få lite vänner här i området. Då hade hans ögon blivit stora som tennisbollar och så hade han sagt med ett leende att han kunde bli min vän. Men som tur är det ingen snuskgubbe utan en ung kille. Huvudsaken han är trevlig och visar hur jag ska göra. För jag har ju min engelsman hemma i sverige! :)

Nej nu blir det att sova så att jag orkar gymma. Så jag inte somnar mitt i allt. Skulle inte förvåna mig ett dugg!
Det sista alla sa till mig innan jag åkte var att jag skulle väga minst 10kg mer när jag kommer hem. Jag har gått ner i vikt sens jag kom hit. Det ni!

/stina

Kommentera

Publiceras ej