Söndag 17 Januari

0kommentarer

Godmorgon Godmorgon!
Känner redan nu att jag kommer behöva sova middag senare. Men är man ledig så är man. Igår när jag låg och spelade på datorn så hade jag dörren lite öppen men plötsligt ser jag hur den öpnnas helt och ingen står där. Det är helt tyst på övervåningen så med hjärtat uppe vid öronen så sträcker jag på mig för att kolla ut genom dörren. Vad ser jag? Jo, baby Grace har krypit upp för trappen och in i mitt rum! Trodde för en sekund att det spökade här. Så nu måste dom sätta upp en grind för trappen. Men jävlar vad hon skrämde mig ungen!

Sista dagen man kan ligga och slappa nu då. Okej jag slappar ju varje dag med tanke på mitt "jobb" . Hur ska jag kunna återgå till en svenskvardag sen? Då måste man ju jobba på riktigt! Fast jag tycker det är roligt att jobba, men jag tycker även om att få sova middag! Och hur ska jag kunna köra på rätt sida efter sexmånader på fel sida? Nu känns detta naturligt. Men får sluta tänka på det nu.

Idag blir det bara att slöa. Ska kolla med tjejerna om vi ska spela lite wii. Eller det är bara att säga att man ska göra det och vips så står dom framför Tvn innan man själv hunnit dit!

Igår åt vi nudlar med räkor, var super gott verkligen! Och ikväll blir det söndagsmiddag som varje söndag. Denna söndag blir det kyckling. Tror Gary sa det. Jag oroar mig inte, blir alltid gott! Igår när vi var och handlade hittade jag laktos fri mjölk<3 underbart! Nu kommer min mage bli glad! Min mage mår bäst om jag startar dagen med att dricka mjölk.

Men nu ska jag nörda som vanligt och spela age of empire! Kan även skvallra lite om att en ny design är på väg så håll ögonen öppna!

Och vet ni förresten? Jag har gått från 5 läsare till 32! Keep it up!

/stina

Kommentera

Publiceras ej