Söndag 24 Januari

0kommentarer

Dagens låt: Skid Row - I remember you

Denna helg har varit underbar, har aldrig mått så bra förut. Jag älskar mig själv för att jag har åkt hit fast att dom flesta var så äckligt negativa. Ibland så funderar jag om detta är en dröm och att jag vilken sekund som helst ska vakna upp och inse att detta inte händer. Jag skulle verkligen bli förstörd då och bli väldigt deprimerad. När jag tänker på att jag måste återvända till sverige så blir jag ledsen. Visst jag har inga av mina nära och kära här men jag är ju bara några timmar bort. Jag är hemma hela dagarna och leker och får 750kr i veckan för det som jag kan slösa på vad jag än vill. Jag har inga måsten och ingen som "Ja men hur är det med din sjukdom nu då? Ska du verkligen göra det där med tanke på din sjukdom?" Här hälsar alla och frågar hur man mår, vad man gjort och om man vill hitta på något. Det är så himla skönt att min sjukdom inte stoppar mig och att inte folk runt om mig stoppar mig ifrån att göra saker JAG vill! Nej, jag vill aldrig åka hem. Min hund ska komma hit så då är jag nöjd. Självklart saknar jag min pojkvän men min hund är mitt hjärta. Och tyck vad ni vill men så är det. Hoppas ni har det bra i sverige iallafall eller vart ni nu befinner er.

Im living the dream, my dream!

/stina

Kommentera

Publiceras ej