Torsdag 21 Januari

0kommentarer

Jag är just nu världens lyckligaste! Jag mår så himla bra och jag är så himla egotrippad så det finns inte. Men jag ser allt via mina ögon och jag lever bara en gång. Varför jag är så lycklig?
JO FÖR MIN ÄLSKADE HUND VANILLA KOMMER HIT I APRIL! Gary sa igår att jag fick ta hit henne om jag ville. Jag är så glad att jag nästan gråter. Det finaste jag har kommer komma hit. Åh jag är så glad och lycklig. Och ja, hon är det finaste jag har. Skulle aldrig kunna ge bort henne. Förutom nu när jag är här. Hon är det bästa som hänt mig. Är så himla glad att jag beslutade att skaffa henne trots att alla var emot. Hon har gjort mig lycklig och hon får mig att må bra. Ja, jag älskar verkligen min hund. Hon är mer än en hund, hon är min familj!



/stina

Kommentera

Publiceras ej