Torsdag 28 Januari

0kommentarer

Ligger och lyssnar på mysmusik just nu. Varit hos doktorn för en stund sedan så nu kan jag få ut medicin här och det är jätte bra. Imorgon är det två veckor kvar tills vi åker till Teneriffa, ska bli härligt. Få bada och leka med flickorna, få bli brun. Eller som min pappa säger varje sommar "Nu är du mindre blek" Jag passar nog in i england bra, alla är ju bleka här så. Blir inge gym idag, eller kanske blir ikväll. Hoppas, skönt att komma iväg lite. Håller även på att fixa jobb här nu, eller Gary håller på att fixa. Så ska jobba med nå annat söndag och måndag. Ja, det tackar jag inte nej till. Då får man ju lära känna lite fler. Grace ligger och sover just nu och jag funderar på att göra detsamma. Lägger även ut en bild på min kärlek <3



/stina

Kommentera

Publiceras ej