Onsdag 16 Juni

1kommentarer

Bloggen är död jag vet men jag har så mycket annat just nu. Jag måste hitta ett jobb i sverige, få ner alla mina saker i resväskan utan att överstiga maxvikten, jag måste kramas med min pojkvän och flickorna, jag måste hitta ett hem åt vanilla i 4-6 månader, och på samma gång så måste jag behålla lugnet som inte är lätt. Känns som att jag kommer få ulcerös kolit snart. Helvete. Har anställningsuntervju idag i Gävle. JIPPIE eller inte. Jag har skrivit klart och tydligt i mitt CV att jag befinner mig i England till och med söndagen den 20 Juni -10. Så varför bokar dom in mig på ett möte kl.13.00 Onsdagen den 16 Juni och berättar det samma dag? Går skit nu..

Dock längtar jag tills jag kommer till sverige och får en stor kram av min kära mami. Samt få äta svenskt godis, hårdbröd och kräm. Saknar att få vakna upp bredvid Vanilla och få leka med henne. Saknar lilla Nova som är full i bus. Ååh jag vill hem för en månad men sen vill jag tillbaka till min Justin. Men man kan inte få allt här i livet..

/stina

1 kommentarer

lillasyster

17 Jun 2010 09:54

Du längtar efter mig också, eller iallafall lille Vilmer. Nu är han fixerad och redo att komma när som helst! :) Och jag mjölkar på som en ko så du kan kalla mig för Milko ;)

Kommentera

Publiceras ej