Tisdag 8 Juni

3kommentarer

Tro på helvete att allt ska brännas här! Såfort jag bakar så blir det svart eller smakar bajs! Är less, så sjukt less! Det händer aldrig när jag är i sverige! Jag har samma tempratur och har en eggklocka men nog fan helvetes ***************!!

Sjukt less, vill bara sova.. Min fina lillasyster skickade en video med Vanilla och jag började gråta. Saknar mitt hjärta så himla mycket! LÄngtar tills jag får se henne igen, min skatt <3

Mitt hår är så äckligt långt nu och jag har dte uppsatt hela tiden. Längtar tills jag kommer hem och ska klippa det. Börjar känna mig så vuxen. Börjar tycka att jag ser så vuxen ut, att jag för varje dag som går börjar likna min mamma och min syster Emma mer och mer. Eller så som Emma såg ut när hon var i min ålder. aja..

 

/stina


3 kommentarer

Syster Emma

09 Jun 2010 22:12

Hur lät inte de där då.. iallafall som hon såg ut i min ålder... hallå...jag är fortfarande bara 24 ja me, ser inte ut som ja är 35 va? Hoppas inte de iaf!=P

Puss

Syster Emma

09 Jun 2010 22:14

Justin Whitehead

16 Jun 2010 15:53

Can I have my cardigan back? xx

Kommentera

Publiceras ej