Fredag 12 Mars

1kommentarer

Imorse när jag satt på toa/kontoret så kom jag och tänka på en sak. Allt är tvärtom här i england!
  • Dom kör på FEL sida utav vägen
  • Dom låser upp dörren åt fel håll
  • Röd mjölk är lätt mjölk och blå mjölk är fetmjölk
  • Dom börjar veckan med söndag
  • När dom spelar spel går dom åt fel håll. Inte enligt klockan
  • När man handlar så packar man först och betalar sen
  • Dom borstar tänderna innan frukost

Det där är bara några saker. Finns mer som jag inte kommer på nu. Men så kommer frågan är det vi eller dom som gör allt fel? Jag tror det är dom. Jag tror att england i grund och botten är skapat utav inavel. Att förr i tiden skickade dom alla som var inavel till england. Dom fick en egen ö så vi normala inte behövde besläktas med dom. Menar dom gör allt fel här och dom ser ut som stryk! Så jag tror att jag har rätt. Dock finns det några som ser bra ut men dom måste ha blivit räddade i utvecklingen med hjälpa av skandinaviskt blod eller nå. England, landet som är uppbyggt på inavel. Ja, någon som håller med mig?

Dags att sova middag nu. Och mamma, jag är säker på att jag är i england. Indiska killar har mycket pengar och bjuder på drinkar så det är därför du hittat bilder på mig med indiska killar. Och indiska killar vet att ett nej är ett nej det vet inte engelska!


/stina

1 kommentarer

lukes

12 Mar 2010 11:57

Jag klippte mig igår och nu skulle jag vilja veta vad folk tycker om mitt hår? Är det fint eller fult? :)

Kommentera

Publiceras ej