Fredag 19 Mars

0kommentarer

Allt har sin mening säger alla och även jag men varför händer det så himla mycket skit när man följer magkänslan då för? Jag är less på att få så mycket skit när jag följer magkänslan. Jag kastar inte skit på folk som följer sin magkänsla, jag avundas dom! Enda gången jag kastar skit är när någon gör någon i min familj riktigt illa och det händer inte så ofta.

Men jag förstår inte hur du kan bete dig som du gör nu
Efter allt vi upplevt tillsammans
Efter alla dessa dagar tillsammans
Du sa att du ville att jag ska må bra och lyssna på min magkänsla
Varför trampar du på mig nu då för?
Du trycker ner mig och får mig att skämmas för mig själv.
Förstår inte varför, jag har inte gjort något.
Jag är uppriktig emot dig hela tiden och säger som det är
men när jag väl säger ifrån så vänder du dig om och
kastar fula ord på mig över datorn.
Tycker du jag förtjänar det?
Efter allt jag gav dig?
Det är stunder som denna jag ångrar att jag gav dig mitt allt.
Du har inget kvar att hämta hos mig
och jag vill inte ha ditt hjärta nå mer.
Hade du verkligen älskat mig och velat mitt bästa så hade du
inte hållt på som du gör nu.
Jag frågade dig en enkel fråga igår som jag trodde du skulle svara ja på
men du svarade nej.
Jag tänker nu svara på din fråga och svaret är nej
Nej det finns inget mer att kämpa för
Allting dog i den stunden du började behandla mig som skit.
Tack för alla minnen
Jag kommer behålla dom, spara dom i huvudet
och jag tycker du borde göra detsamma.
Sträck på dig och bete dig som en man, det vi hade var fint.

/stina

Kommentera

Publiceras ej