Fredag 26 Mars

0kommentarer

Vill kunna skriva godmorgon men då ljuger jag nå grymt! Det jag borde säga är godnatt och dra något ljudisolerat över mig. Blev en impulsiv trip till Lewis, Matt och Alex igår kväll. Kom dit vid halv nio och kom hem halv sju imorse. Så har sovit en halvtimme så känner mig död likt en överkörd kyckling. Ni vet, som om njurarna ligger tre meter bort, hjärnan är potatismos och ögonen har ploppat ur skallen. Men det är värt det, hade en sådan bra kväll/natt/morgon. Behövde det verkligen. Dock ska jag passa på att sova nu när Grace sover för kommer förmodligen umgås med pojkarna ikväll igen. Kommer aldrig få sova! Men jag har mig själv att skylla.

Kvällen/natten/morgonen var galen.
  • Vi brottades
  • Spelade tvspel
  • Spelade kort
  • Drack lite (JA LITE!!)
  • Lyssnade på musik
  • Pratade om allt mellan himmel och jord
  • och mycket mer

GODNATT!!

/stina

Kommentera

Publiceras ej