Lördag 13 Mars

0kommentarer

Är nu glad och lycklig igen efter några dagars deppande. Nu känns det som att allting flyter på igen, jag har hittat mitt leende. Jag vet att jag är helt ensam, det enda som jag har som jag kan kalla mitt/min är min hund Vanilla. Jag har ingen bostad och inget jobb i sverige. Jag har bara ett liv här i england men känns inte som att jag har ett liv i sverige. Kanske för att jag stack ifrån det jag hade. Men i juli kommer jag hem och börjar om. Förmodligen flyttar jag till stockholm. Tycker det verkar lite roligt att bo där även om folk är idioter där. Måste prova på det mesta för att kunna bli den bästa! Funderar även på att åka till australien, men jag vet inte. En sak vet jag och det är att jag inte vill bo i bollnäs eller örebro. Gävle känns inte så lockande heller. Stockholm känns hyffsat bra förtillfället. När jag blir äldre ska jag bo i bollnäs tror jag. Eller kanske australien? Då kan min mamma bo i mitt hus.

Nattliga funderingar som vanligt. Livet är en lek och jag leker leken.
Vanilla, mamma kommer snart hem! <3

/stina

Kommentera

Publiceras ej