Lördag 13 Mars

2kommentarer

Först vill jag säga GRATTIS ÄLSKADE SYSTER FRIDA!!

Blev en sen kväll igår. Det var Derby,Vodka,Frida och Jack, Kan det blir mer galet? Troligen inte! Började med att Jack kom hit och sen bestämde vi oss att åka och hälsa på Frida i derby och det hela slutade med att vi följde med ut. Jack sjöng älskade ängel, eller han försökte iallafall och jag har aldrig skrattat så mycket. Han är så klockren. Och han kan säga en sak på svenska och det är "Vart är du?" och han låter som en indisk man som försöker prata svenska. Skrattar lika mycket varje gång! Ikväll blir det att vara hemma med familjen, ska kolla på rugby med Gary (Maoom) om en stund. Hääärligt! Just ja, jag hamnade nästan i slagsmål igår! Det var en tjej som hade en klunk kvar i sitt glas och jag råkade spilla ut det men jag sa förlåt och att jag var hemskt ledsen men hon började bitcha upp sig ändå och knuffa mig så jag knuffa tillbaka och precis när jag skulle slå till henne så drar Frida tillbaka mig. Men vi kom på sen varför hon var en sådan bitch. Hon hade stått och pratat med Jack och sen kom jag och frida ut och då gav jag Jack en kram. Då blev hon sur. Och hon hade feta lår och stor näsa så hon var väl bara avundsjuk. To bad 4 u girl!

Just nu är det bara jag och Chloe hemma. Gary (maoom) och Grace kommer hem om en stund, dom är och handlar. Lois är på skolan och har extra lektion. Hon ska göra något smart test snart och därför går hon dit fick jag veta. Adele är och tränar och här sitter jag och svullar godis. Men hallå, vad gör man inte dagen efter?

Blir nog att sova lite nu, är så otroligt trött. Fattar inte, varje gång jag går ut med Frida så blir jag så otroligt trött! Fast två svenska brudar i england? Jag tror jag inte behöver säga mer...



/stina

2 kommentarer

Frida

13 Mar 2010 14:04

Men kul hade vi! Men ja är lite avis för ja får aldri ja e! vill åka bob men inte fan får ja de e! INTE INTE! men men, dags å ladda om ;)

Frida

14 Mar 2010 21:47

Tack älskade du. Jag älskar dig :) <3

Kommentera

Publiceras ej