Lördag 27 Mars

0kommentarer

GODMORGON! Upp och hoppa klockan sju här i england, ska "jobba" idag också så. Men är utvilad nu så nu kör vi igen! delade säng med Chloe hela natten och det var ganska mysigt faktist. Borde nog bjuda in dom till min säng då och då. Blev väckt xantal gånger inatt av en glad Lewis, han insåg inte att jag sov så han ringde och smsade. Minns inte ens vad vi pratade om dom två gånger han ringde, jag sov sammtidigt haha. Men han ringer väl senare och berättar vad han sa, jag tror vi bestämde tvspel och wrestling ikväll men jag är inte säker. Haha. Vi får se.

Grace tog sina första steg igår!! Vet inte om jag skrev det igår men hon gjorde det iallafall. Hon satt på en sak sen ställde hon sog upp och gick fem steg. Jag blev helt paff, har aldrig bevittnat det förr. Helt otroligt att se. Men nu ska vi dansa till älskade ängel med lillbabs så vi hörs när vi hörs!



/stina

Kommentera

Publiceras ej