Lördag 6 Mars

0kommentarer

Efter en kväll i Birmingham med Maria inne på en vodka bar så kan jag medela följande
  • Det är inte klokt att slå två kloka huvuden ihop ordagrant!
  • Det är inte alla som har sjungit svenska nationalsången på en offentlig toalett i england
  • Det är inte alla som dunkat huvudet i en engelsk hotellvägg med flit
  • Är du från sverige och har drick tävling med engelsmän kommer du vinna
Var på bio igår kväll med Maria,Chloe och Lois. Vi såg Alice i underlandet i 3D. Var väldigt bra och engelska saltade pocorn är väldigt goda. Jag vet att det heter POPCORN men jag säger pocorn! Efteråt stannade jag och Maria i Birmingham för några drinkar. Några drinkar slutade med kannor. Jag hade drick tävling med fem engelsmän. Drack med sugrör från kannor som var fylld med alkohol. Jag vann och blev därefter kallad "The Wiking" Maria dansade loss istället men blev på något sätt för full ändå och hamnade inne på toa och spydde. Klockan två åkte vi hem. Vi båda somnade och så vaknar jag upp av att taxigubben säger "Okeeeej ladies! 21 chester road!!" jag kollade ut och det var inte mitt hus jag såg. Var typ tio minuter ifrån. Haha men vi kom hem tillslut och det var så skönt att få sova! Var dock inte lika skönt imorse när jag klev upp klockan sju. Jobbar idag. Men har legat i Adele och Garys säng med Chloe och Grace så jag och Grace har sovit medans Chloe har kollat tv. Nu har även Maria vaknat så ska göra lite lunch här och sen ska vi vänta på att klockan blir fem för då kör vi igen! Vodka i derby ikväll!!

/stina

Kommentera

Publiceras ej