Måndag 15 Mars

0kommentarer

För en månad sen befann jag mig i solen på teneriffa. Men jag känner mig inte ledsen för det, har sol utanför mitt fönster nu också så. Dock inte lika varm men jag gillar inte värme för mycket. Tycker inte om att svettas och sen gillar jag snö och vinter mer. Menmen!

Har städat,diskat och lagt Grace nu. Funderar starkt på att lägga mig själv också. Ska iväg och träna senare. Vet inte riktigt när det blir, beror på när Adele kommer hem. Adele jobbar inte på måndagar men jag jobbar ändå. Menmen ska väl inte klaga. Frida Ivarsson har det värre så. På fredagar så städar jag och stryker allt så att allt är undanröjt inför helgen sen på måndag är det ändå bråk om att inget är stryket. Det är faktist inte mitt fel att det inte är stryket det är deras. Så idag tänker jag inte stryka nå det kan hon få göra själv.

Gary är jätte duktig på att laga mat och jag tror jag aldrig har ätit sådan god vardagsmat förut. Förlåt mamma,pappa och farmor men så är det bara. Jag är iallafall ärlig. Och eran mat är god den också, jag lovar! Menar mammas enchiladas, pappas köttfärsås och Farmors köttfärslimpa! Tillbaka till att Gary lagar god mat nu. Flickorna gnäller nästan varje måltid över att något är fel. För starkt, inte gott osv. Men när jag lagar mat klagar dom inte nå, då är dom knäpptyst och slänger i sig maten. Först trodde jag att dom tyckte det var äckligt och ville bara få det överstökat men nu har jag fått reda på att dom älskar min mat. Haha! Känns så konstigt när jag är en amatör motför Gary. Men jag lagar iallafall bättre mat än Adele. Fast hon kan om hon vill men bäst är Gary.

Nej nu ska jag kolla runt lite sen ska jag ta en tupplur. Skriver senare. Ha en strålande dag för det tänker jag ha!

/stina

Kommentera

Publiceras ej