Måndag 22 Mars

1kommentarer

Godmorgon! Eller god vet jag inte men morgon iallafall! Vaknade av att Adele stod och skrek och bankade på toadörren. Lois hade låst in sig där när hon skulle duscha vilket Adele inte tyckte var okej. Suck det var denna morgon det. Adele jobbar som sagt inte på måndagar så jag är ledig men jag var ändå inte så ledig. Halv åtta kom Chloe in med Grace i mitt rum för då hade Adele sagt åt henne att göra det. Och vad gjorde Adele? Jo skrek på ungarna hela morgonen. Så Grace är i mitt rum och hon har inte fått sin mjölk så jag går ner och fixar det åt henne. När hon druckit sin mjölk så tar jag ner henne och tar min medicin. När jag kommer ner har hon bajsat men Adele var redan på väg att byta och tackar för det. Så Adele tar med henne upp och börjar byta blöja och jag frågar om jag ska hämta kläder åt Grace men nej jag ska bada Grace. Så hon lämnar Grace naken på sängen och går ner medans jag är i badrummet och fixar i ordning badvattnet. Så jag gav henne ett bad,smörjde henne, satte på blöja och satte på henne kläder. Sen så tänkte jag gå ner och ge henne till Adele men där trodde jag fel då säger hon Hejdå för då skulle hon till gymmet. Så då fick jag ge Grace frukost också sen kom Gary hem så då gav jag henne till honom och han tackade så mycket iallafalll. Han undrade dock varför jag var uppe och hörde nyss att han sa åt Adele att jag inte ska jobba idag eftersom att hon är ledig och jag ska jobba på lördag. Gick upp efter att jag gett Grace frukost och sov till elva så jag ska inte klaga. Men det är skrämmande hur folk kan bli så bekväma fort. Menar Adele stryker inte längre. Hon tvättar men hon stryker inte vilket betyder att jag har två timmars strykning på schemat imorgon jippie! Eller inte.. Men jag har en väldigt bra familj så jag ska inte klaga. Så länge hon städar badrummet så är jag nöjd! Haha. Nej en tupplur nu sen iväg till gymmet. Ha en bra dag!

Och förresten, jag saknar redan min blonda flickvän i sängen! Känns tomt sens du lämnade mig imorse babe! ;) Haha! <3

/stina

1 kommentarer

Frida

23 Mar 2010 13:25

Ja men du jag kommer snart igen vettu ;) <3

Kommentera

Publiceras ej