Måndag 29 Mars

1kommentarer

Denna dag har helt plötsligt vänt till skit! Dagen började bra men ser ut att sluta som bajs. Orkar inte berätta varför, det rör bara mig så. Men jag visste att det skulle hända förr eller senare så jag får skylla mig själv. Men en sak gjorde mig glad nyss och det är att man kan handla på Nelly.se och betala i slutet utav juni och pang bom så har jag beställt en ny tröja och en klänning. Genast så känner jag mig lite gladare! Shopping på nätet är det bästa jag vet och allra mest när man kan betala det om några månader utan att behöva betala extra! Hatar att shoppa i affärer men på nätet går bra. Nej nu ska jag börja ladda för gymmet.



/stina

1 kommentarer

New York Catcher

29 Mar 2010 18:26

Små glädjeämenen, som internetshopping, behövs i vårat inrutade samhälle. Låt glädjen ta över och var rebell.

Kommentera

Publiceras ej