Måndag 29 Mars

3kommentarer

ääääh

3 kommentarer

oli & luc

29 Mar 2010 18:38

Fin blogg :) hoppas du har en trevlig måndag!

Anonym

29 Mar 2010 18:42

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.

dom hittar du i kategorin :)



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

anna

29 Mar 2010 18:43

hej :) jag är med i en tävling där man ska designa en bikini. om du har tid skulle det vara jätte gulligt om du ville rösta på mitt bidrag. jag är precis på gränsen till att komma med i topp 100 av 5000 tävlande. på min blogg har jag en direktlänk till tävlingen. skulle bli väldigt glad! tack på förhand! :) / anna



(ber om ursäkt ifall jag störde dig och du inte är intresserad)

Kommentera

Publiceras ej