Måndag 29 Mars

0kommentarer

Har varit på en ny lekgrupp idag. Var en unge med downs där, han var helt otroligt söt. Jag började prata med honom och han skrattade och log. Fick sen veta att han brukar gråta när någon kollar på honom så jag var speciell sa dom. Det gjorde min dag då, att jag kunde få honom att le bara genom att le emot honom och säga hej. Helt underbart söt med bruna stora ögon. Hans storebror var också söt, haha! Men han ville inte kolla på mig för han är så blyg. Skillnad på dom!

Ska iväg till gymmet ikväll, underbart! Och sitta i ångbastun efteråt, ännu bättre!
Har fått ännu ett mejl från australien nu, från en svensk familj som har två döttrar. 15 och 12år. Vi får se, jag vet inte hur jag ska göra. Känner för att plugga vidare just nu till psykolog eller till hokuspockus tant. Sån som läker folk med hjälp av massage och örtpiller. Eller polis, mycket man vill med allt för lite tid. När jag var liten drömde jag om att bli brandman (brandkvinna), kanske ska ta upp den drömmen? eller?

Och snart får jag äntligen träffa mitt hjärta Vanilla! Få sova tillsammans, gå promenader, leka, duscha , JA ALLT! Jag saknar dig så himla mycket, du är mitt allt. Och jag lovar att vi snart ska vara tillsammans igen. <3



/Stina

Kommentera

Publiceras ej