Måndag 8 Mars

0kommentarer

Idag har jag varit här i två månader! Två underbara månader och jag längtar inte hem. Saknar dock Vanilla men snart är jag hemma igen. Men frågan är ju om jag vill hem till sverige. Funderar starkt på att hitta ett jobb här i england och bosätta mig här. Självklart flyttar Vanilla hit då. En sak är säkert att efter juli i år ska jag och min hund vara tillsammans igen!

Idag var det tänkt att jag och Maria skulle gå på stan lite men  Adele hade andra planer. Egentligen ska jag vara ledig på måndagar men Adele tycker inte alltid det. Som idag tex. Jag jobbade på lördagen men ska ändå jobba idag. Tänkte ta med oss Grace till stan för då passar jag ju ändå henne men nej då idag ska jag städa huset för att det kommer en som ska värdera huset idag! Nu undrar ni vad Adele gör på sina lediga dag kanske? Jo hon är på gymmet!! Och efter det ska hon och kolla på ett nytt hus. Ursäkta men det är fel. Jag har inte kunnat gå till gymmet på två veckor pga henne! Jag känner hur jag blir irriterad när jag inte får gå dit och jag är så himla trött. Ska nog ta en tupplur.



/stina

Kommentera

Publiceras ej