Onsdag 10 Mars

1kommentarer

Ibland funderar jag på om jag är helt blåst. Vissa gånger är jag säker på att jag inte har något innanför pannbenet! Och det hände idag också eller snarare 15min sedan! Grace satt i soffan och kollade TV och jag var in i köket för att lägga i en tvätt och när jag kommer in i TVrummet igen så sitter inte Grace i soffan! Det första jag tänker är "NÅGON HAR KIDNAPPAT BABYN!" blev helt panikslagen och kollar mig omkring och pulsen slår hårt! Då ser jag hur hon är och kryper i trappan. Hon har aldrig tagit sig ner från soffan för så därför blev jag panikslagen. Men jag borde ju kunnat ha tänkt att hon tagit sig ner från soffan men nej jag tänkte det värsta. Haha!

För tillfälligt är det 26 grader varmt här inne! Det är nå fel på den man ställer värmen med! Har knäppt av den, återställt den och allt man kan göra men den går upp till 26 grader igen! Är så jävla varmt så man för svettringar nästan! Och när jag säger nästan så menar jag nästan, det är inte långt ifrån! Har ringt Gary men han svarar inte. Kommer dö utav svettnigar i ett engelskthus. Imorgon när ni läser tidningen kommer ni mötas utav:

"Svensk nanny dog av värmebölja i engelskthem"
Det var igår vid 16.00 tiden som en svensk nanny avled av värmebölja i ett engelskthem. Även en 18 månadersbaby avled. Det var kvinnan som bor i huset bredvid som hittade dom och ringde genast efter ambulans men deras liv gick inte att rädda. Orsaken till värmeböljan är ännu oklar men tekniker är på plats för att lösa det. Det finns inga misstankar om att det skulle vara mord men annhöriga kommer att förhöras under dagen

Återigen så börjar jag fundera om jag slog huvudet som liten..

/stina

1 kommentarer

Berit

12 Mar 2010 00:41

HAHA jag läste nyheten först och trodde att det hade hänt. Jag bah vaa? HAHA

Kommentera

Publiceras ej