Onsdag 10 Mars

0kommentarer

Nej nu har jag slagit mig själv på käften och hittat min hjärna! Jag försöker lyssna på mina egna ord då jag vet att dom är kloka. Om mina ord kan hjälpa så himla många andra så borde dom ju kunna hjälpa mig själv också. Skulle dock kunna göra allt för att få ha Vanilla här just nu. Även en liten Pissnisse. Är det någon jag verkligen kan prata med så är det Nisse, kommer alltid vara en nära vän. Var en kärlek förr en gång men bara vän nu för er som undrar. En annan jag kan prata med är min vackra lillasyster men just nu vill jag ha en pissnisse.

Ikväll ska jag och Lois laga mat tillsammans. Köttfärsås blir det. Jag är själv med ungarna tills klockan sju tror jag. Lois tycker det är jätte kul att laga mat medans Chloe hatar det. Sådan skillnad på dom två men tycker om dom lika mycket. Chloe kom in på mitt rum igår och gav mig en kram för att jag var ledsen. Så himla gulligt utav henne hon gör aldrig något sånt. Började nästan gråta igen för jag blev så rörd! Men idag är jag Back on track igen. Jag har min hund och min lillasyster (+ hela min familj/släkt såklart!) så jag behöver inte nå mer. Jag har det jag behöver. Jag mår bra nu. Och tårar ändrar ingenting dom tar bara upp värdefulla minuter/timmar utav ditt liv. Gråt aldrig över någon som inte är värd det.

Umgicks som vanligt med min webcam idag, den får mig att le. Eller den? Jag ler väl åt mig själv. Är nog lite konstig men vem är inte det? Ibland funderar jag på om någon tappade mig i golvet hårt när jag var liten för jag förstår inte vart jag får allt ifrån. Jag kan hitta på egna låtar på en sekund! engelska eller svenska spelar ingen roll. Jag får blixtar från himelen full med ideer! Full utav bus och hyss. Jag undrar vad jag hittar på här näst!

Titta jag ser ut som en hasch-tomte! Jag vet inte hur en sådan ser ut men jag tror dom har ett huvud stor som en svamp eller vad tror ni?



/stina

Kommentera

Publiceras ej