Onsdag 17 Mars

4kommentarer

Jag har blivit erbjuden jobb i Australien i höst.
Så nu ber jag er om hjälp, ska jag tacka ja eller nej?
Det är ett jobb som barnflicka. Jag känner inte för att flytta hem till Sverige.
Men jag har Vanilla att tänka på, är tillräkligt svårt nu att hitta hem till henne.
Jag vet att jag kommer ångra mig om jag tackar nej men är
kanske på tiden att jag börjar tänka på fler än mig själv?
Okej hjälp mig snälla. Kommentera detta inlägg och skriv vad ni tycker jag ska göra.
Snälla?

/stina

4 kommentarer

Elin Brodin

17 Mar 2010 12:11

Om du trivs med det du gör så tycker jag att du ska ta jobbet! Vanilla kommer att finnas kvar när du kommer hem igen! :)

Stor Dahlberg

17 Mar 2010 12:28

Tycker du är en stor flicka o förhoppningsvis inser att du är tillräckligt vuxen och kunna bestämma själv. =)

Gör det du känner passar bäst nu i livet! o Australien? semester hallå?

Frida I

17 Mar 2010 12:43

Jadu jag vet ju att det finns mer än det som lockar i australien... Jag tycker det låter lockande.. kanske kan Vanilla få följa med? <3

Martina

17 Mar 2010 20:28

Måste du bestämma dej nu då? Ja mena att du kanske ska göra klart de ena innan du bestämmer dej för det andra?! Låt de sjunka in så känner du sen. :)

Kommentera

Publiceras ej