Onsdag 17 Mars

1kommentarer

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med Australien. Får fundera på den nöten lite.  Linda Sjöberg sa åt mig att tacka ja så löser sig resten sen. Jag vet att allt alltid löser sig men frågan är om det löser sig så bra som jag vill? Jag vill inte sätta henne på foder eller sälja henne. Eller jag kan sätta henne på foder hos någon jag känner. Helt enkelt jag behöver hundvakt i 6 månader. Och är du sugen på att ha en underbar liten hund i 6 månader så hör av dig. Hon har goda referenser!

Var och tränade igår så nu kan jag inte ens hosta utan att det gör ont i magen. Och både jag och Grace är sjuk. Vi hostar och snorar. Den ena värre än den andra. Men det är väl sånt man får ta det. Imorgon är det lekgruppen så ska kolla om Adele kan skjutsa dit mig och Grace så vi kan vara där i en timme iallafall. Tror Grace skulle uppskatta det. Har inte varit där på hur länge som helst iallafall.

Och till Frida Ivarsson vill jag säga: På lördag är det EXAKT en månad sedan vi var i Birmingham och partade. Kommer aldrig glömma den kvällen för det är den sjukaste kvällen jag varit med om. Min telefon blev stulen men jag fick nå så mycket finare tillbaka. Börjar starkt fundera på karma!

Ni får två bilder på mig och Grace här. Vi låg och myste i sängen. Finns nog ingen mysigare unge!

/stina

1 kommentarer

ida dahlberg

18 Mar 2010 19:21

Stina! Jag kan ha vanilla! :D Om hon inte är rädd för katter förstås.. :P ^^

Kommentera

Publiceras ej