Onsdag 17 Mars

0kommentarer

Gud vad bra denna dag började! Eller inte!! Morgonen innehåll skrik och slagsmål. När alla väl försvunnit ur huset så har jag en fet hund efter mig. Han följde VARENDA steg jag tog och efter 10min insåg jag att ingen hade varit ut med honom på morgonen så jag släppte ut honom. Hade inte så mycket till val när det bara var jag och Grace hemma. (OKej Gary är hemma men han sover för han har jobbat natt) Efter ca fem minuter så ställer jag mig och ropar efter hunden. Tror ni hundjäveln kommer eller? Nej!! Åh vad less jag blev och självklart börjar Grace att bli gnällig i samma veva. Jahapp tänkte jag är väl bara och skita i hunden då och fixa mjölk åt Grace. Medans jag värmer mjölken så går jag ut och skriker på hundjäveln igen och jag ser han. Han tittar på mig sen springer han åt andra hållet. Då trodde jag att jag skulle nästinpå slita av mig håret. Kommer in och tar Grace under ena armen och mjölken i den andra handen. Eftersom att Gary ligger och sover så skulle jag försöka få henne att somna i min säng så han kunde få sova i lugn och ro MEN det gick INTE! Hyper baby helt plötsligt och hoppade på mig och vände flaskan upp och ner så det vart mjölk i min säng! Men tillslut så lägger hon sig ner och snuttar på min tröja men då ringer såklart hemtelefon. Så jag springer upp ur sängen och ner och svarar då är det bilaffärn som ringer då är hundjäveln där. Så då var det bara att springa upp igen och då har Grave fått energin tillbaka och hoppar upp och ner i sängen. Så var bara att klä på sig ordentliga kläder, lägga Grace i sin säng trots att Gary låg och sov och sen gå och hämta hundjäveln. När jag skulle gå och hämta hundjäveln så letade jag efter kopplet men självklart hittade jag det INTE så jag fick gå upp till bilaffären hämta hunden och sen hålla fast honom i halsbandet hela vägen hem! När jag väl får in honom i huset så springer han runt runt som en jävla idiot men då blev jag less på riktigt och knuffa in han i köket och stängde dörren! Sen var det bara att gå upp igen och hämta Grace men då har hon redan somnat i sin säng så då fick jag en ledig stund nu. Det var det enda bra hitills idag! Men nu ska jag ta mig en skön jävla tupplur!

/stina

Kommentera

Publiceras ej