Onsdag 3 Mars

0kommentarer

Har precis pratat med min vackra mamma nu! Om det är någon jag ser upp till så är det henne! Hon kan få mig att tänka om och tänka rätt på ett ögonblick. Jag älskar verkligen min mamma och hon är värd all lycka här i världen. När jag pratar med min mamma så känner jag jämt hur lika vi är inombords. Hur vi båda kan komma med hjälp och läsa andras problem men kan inte lösa våra egna. Vi är fulla utav kloka ord men lyssnar inte på dom själv. Jag förstår nu vart jag fått det ifrån. Det måste vara det finaste jag fått utav min mamma. Men min mamma pratade nyss vett i mig och jag ska nu försöka börja lyssna på mig själv. Vad jag vill! Jag säger det jämt till alla andra men gör jag det någonsin själv? nej tyvär inte! Jag skriver ofta här på bloggen att jag lever mitt liv och ser världen via mina ögon. Jag ska öppna ögonen helt nu och börja leva det precis som jag vill och SLUTA tänka på vad som kan hända.

Och mitt hjärta ska få flytta till sin gudmor! Med andra ord: Vanilla ska flytta hem till Maria tills jag kommer hem. Så är det tänkt iallafall. Vet att Maria kommer må himla bra utav det. Saknar mitt hjärta så mycket. Vanilla jag älskar dig!

Ja men ska väl ta och fixa lite engelsk lunch då! Vad blir det idag? Wrap med svamp,skinka och något annat som vi kan finna. Men ska nog göra något annat åt Grace.

Och än en gång: Mamma jag älskar dig!

/stina

Kommentera

Publiceras ej