Onsdag 3 Mars

1kommentarer

Idag vaknade jag upp med ett strålande humör! Använder bh idag och det är första gången på fem dagar! Känns konstigt men jag känner mig inte så sunkig längre iallafall! Har städat och donat idag men nu ligger Grace och sover så då tar jag en rast också. Menar mitt jobb är så krävande. Haha!
Mår inte illa eller nå mer men självklart har halsontet kommit tillbaka. Ska det inte vara det ena så ska det vara det andra såklart! Men så länge jag är frisk ifrån Ulcerös Kolit så är jag glad! Peppar peppar!

Men som sagt så vaknade jag upp med strålande humör idag! Som vanligt satte jag mig nyss och nötte min webcamera lite och vad tror ni jag ser? Jo något som förstörde min dag.. Kolla den inringade partiet..
Nu får jag en tjugoårs kris igen!



Jag är livrädd för att bli gammal! Jag vill vara ung och söt hela livet! Vill inte få grått hår och rynkor! Ska flytta till något ställe där det inte är mycket sol! Har hört att man får rynkor utav solen! Och kom inte och säg att jag ska sluta färga håret då det kan ge rynkor och massa annat! Det skiter jag i! Jag tänker inte ha rynkor och råttfärgat hår! Men nu kom jag på en lösning! BOTOX! det kan väl inte vara så himla dyrt? Inte för att fixa ögonen lite. Kanske ska fixa läpparna på samma gång? Haha aldrig! Skulle aldrig förlora läpparna, skulle så ut som en guldfisk då! Men hakan vill jag fixa och göra tandblekning. Sen skulle det ju vara trevligt med mindre fötter men det finns väl inget att göra åt det tänker jag. Eller?

Och jag tycker inte att folk som har rynkor är fula. Jag tycker min mamma är en av dom vackraste jag vet och hon är 44år nu i sommar! Förlåt mamma för att jag avslöjar din ålder men du ser ändå ut som 36! Jag hoppas jag kommer vara lika snygg som min mamma när jag är 44! Fast många säger att jag är lik min mamma så jag kanske kommer se ut som henne när jag blir äldre? Jag ser ut som hon såg ut när hon var i min ålder, dock har jag inte åttiotals håret. Och det tackar jag för! Inget illa menat mamma, du var vacker ändå! Och förresten Mamma jag väntar fortfarande på ditt samtal! Det är onsdag idag du skulle ringa måndag eftermiddag. Du har mitt nummer så ring när du har tid. Jag älskar dig! <3



Imorgon kommer Maria hit. Klockan 08.55 engelsktid är hon här. Saknar henne så himla mycket och ska verkligen bli underbart att ses igen. Ska kramas med henne varje dag och ge henne massor utav pussar! Ska även säga hur mycket jag älskar henne! Varje natt ska vi ligga sked och mysa. Och nej jag är inte kär i henne men hon är min bästa vän! <3

/stina

1 kommentarer

lillasyster

03 Mar 2010 13:11

vad ska du fixa med hakan? den som är så söt! :P Jag vill okcså göra tandblekning.. med laser :)

Kommentera

Publiceras ej