Onsdag 31 Mars

2kommentarer

Kära Mamma och Pappa!

Det finns så himla mycket jag vill göra innan jag blir för gammal. Jag vill hoppa bungyjump, roadtrip i usa,australien, nya zeeland. Men allt kostar ju pengar, ingenting är gratis! Bara kärlek och det får jag av er så det tackar jag så mycket för. Men jag kan inte betala en resa osv med kärlek. Eller kan jag?
Så jag har nu en fråga till er mamma och pappa. Ni har skapat mig, en vacker tjej med föttern på jorden. (Oftast iallafall) Och eftersom att ni har skapat något så vackert som mig så känner jag att jag måste fråga innan jag gör nå fult med den.
Mamma och Pappa, är det okej om jag säljer mig? Säljer jag mig ett antal gånger så kan jag sedan opera in ett par stora silikontuttar och skaffa blontlöshår. Om jag gör det så kan jag gifta mig med  Hugh Hefner och då kan han betala allt det jag vill göra. När jag gjort allt så kan jag sen lämna honom, dra ut löshåret och operera tuttarna mindre.

Så älskade mamma och pappa, Är detta okej?
Tacksam för svar!



/stina

2 kommentarer

Frida

31 Mar 2010 12:04

Haha du är ju störd =)

Mamman

31 Mar 2010 14:11

Kära Stina!När du ställde frågan så gav du också svaret..Du vill inte göra nåt fult med din kropp som sen kommer att lämna fula djupa sår i din själ..

Och dina drömmar,är dom verkligen dina? Eller är det bara en produkt av vårt prestations samhälle?



Så älskade Stina..NEJ,det är inte ok om du frågar mig..Allt du behöver har du inom dig och du ska vårda din själ och fylla dig själv med kärlek och vackra upplevelser...



Och sex med Hugh Hefner?!Kan inte vara varken kärlek eller upplevelse.. Liten jävla kuk och massor av löst skinn.. Bläääää!!



Kommentera

Publiceras ej