Onsdag 31 Mars

0kommentarer

Nu är det bara två dagar kvar sen åker jag hem i två veckor. Känns både bra och dåligt. Jag vet att jag kommer bli rastlös och längta tillbaka. Kommer sakna flickorna nå grymt mycket, kommer även sakna Adele och Gary. Kommer sakna den engelska kulturen och gymmet. Men ingen ide att deppa över det.

Kommer iallafall bo hos min kära far. Har hans hus för mig själv under veckorna som jag fattade det. Vet inte om det är bra eller dåligt heller. Hatar att vara ensam i ett hus, så jävla mörkrädd. Visst jag har min "vakthund" men hon är ju översocial så jag vet inte hur mycket skydd hon är egentligen. Fast jag vet att hon skulle skydda mig om någon hoppa på mig. Eller som Gary sa "Om någon kommer in i ditt hus så springer han lika fort för han tror att det är en alien" hmmf..

Idag slutar flickorna tidigt eftersom att dom går på påsklov idag. Så ikväll ska vi ha sleep over. Dom lyssnade inte på Adele och Gary igår så då straffade jag dom med att dom inte fick sova i mitt rum. Men ikväll så ska dom sova där vilket som men kommer hota dom. Kommer sakna dom så himla mycket så ska kramas med dom ikväll och hela dagen imorgon.

På fredag ska jag träffa min gamla flamma Nisse. Vi ska äta pocorn, se film och bara vara. Det behöver jag nu. Kommer bli bra det, han är den enda jag kan dela hela mitt inre med så. Och ja, ni får tycka och tro vad ni vill om detta. Tyck vad ni vill, jag bryr mig inte. Jag gör det som känns rätt för stunden.


 

/stina

Kommentera

Publiceras ej