Söndag 14 Mars

0kommentarer

Idag är det morsdag här i england. Varför har dom inte morsdag på samma dag på hela jorden? Skulle ju bli så himla mycket enklare! Menar alla firar ju alla hjärtansdag på samma dag? Nää vilka dumheter!

Vaknade upp med ett leende på läpparna idag. Vet inte varför men känner mig så himla glad så jag vill bara hoppa i sängen och skrika. Kanske beror det på ett samtal jag fick inatt. Fick mig att le så. Hela min dag brukar bli förstörd när jag blir väckt mitt inatten av att någon klump ringer. Men detta samtal som varade i 1 minut och 49 sekunder fick mig att må bra. Helt otroligt vad en röst långt borta kan göra.

Min dag var strålande bra enda tills jag började läsa alla bloggar som jag läser. Jag läser Kenzas blogg för jag tycker om hennes tips om kläder. Sen läser jag Fokis blogg för jag tycker om hennes tips om prylar. Läser även Jackie Ferms blogg för att jag gillar hennes stil. Hon är som mig hon är sig själv och kör sitt eget race. Och sist så läser jag Kissies blogg för att jag tycker hon är så jävla korkad och sitter bara och skrattar åt henne. Men idag blev jag bara less på henne. Hon har skrivit om att Jackie stoppar upp bhn. Men vänta nu? Gjorde inte Kissie precis samma sak? Hon photoshopade även sina tuttar! Nu har hon istället operat sig och fått ett par alldeles för stora tuttar. Ni ser iallafall inlägget här http://www.kissies.se/?p=4819#comments . Seriöst jag ska flytta till Stockholm och om jag ser Kissie så kommer jag bryta henne på mitten.  Skiter om jag får straff för jag kommer bara göra hela svenska folket en tjänst! Och förresten Kissie, varför operera brösten när du verkligen behöver operera din polska näsa! Och gör något åt din hy. Och kom inte och säg att jag är avundsjuk och att du är snyggare än mig för så är det inte. Jag kan gå ut utan smink vad kan du?

/stina

Kommentera

Publiceras ej