Söndag 21 Mars

0kommentarer

För en månad sedan satt jag och Frida och åt på en kina resturang i Birmingham. Den kvällen var så sjuk men den var väldigt rolig. Det spårar alltid ur när jag och Frida går ut tillsammans. Förstår inte varför!! Men Gary säger att det kan inte annat än att spåra ur när två blonda svenska vikingar dricker vodka tillsammans i england och kanske har han rätt. Jag och Jack åkte till Fridas jobb igår kväll och tog ett par drinkar medans hon jobbade. Jag blev även erbjuden jobb där men jag vet inte. Är 40 min bort så vet inte om det är värt det, vi får se. Roligt att bli erbjuden iallafall. Var ut och dansade i derby efter att Frida slutat iallafall sen var det tänkt att vi skulle sova hos Frida men det blev massa krångel så det slutade med att vi tre sov på hotell. Frida jag finns alltid här för dig hoppas du vet det! <3

Checkade ut vid elva så då skjutsade jag och jack hem frida och sen åkte vi hem till mig. Han var in och hämtade sin jacka och tackade för gårdagens middag sen åkte han hem till sig. Ibland funderar jag på om Jack är min tvillingsjäl för när jag tittar på honom så ser jag mig själv. Vi delar samma tankar, känslor och önskningar. Som idag så pratade vi om hur vi vill dö och så säger han "Jag vill dö när jag kör en motorcykel. När adrenalinet flödar som mest då vill jag dö för då kommer jag dö som lyckligast" så himla äckligt att han sa det eftersom att jag vill dö i en bil eller på en motorcykel när adrenalinet flödar som mest. Det har jag alltid velat så länge jag kan minnas. Jag trodde inte på det där med tvillingsjäl men jag börjar tro på det nu. Kunde inte ha hittat en bättre killkompis här i england.

Och ikväll kommer Frida hit. Blir att kolla på småstadsliv och kramas. Folk måste tro att jag är lesbisk eftersom att jag skriver att jag ska kramas med mina tjejkompisar. Jag har få tjejkompisar men dom få jag har betyder väldigt mycket. Har fler killkompisar och det har jag alltid haft, jag vet inte jag kommer helt enkelt inte överens med tjejer. Kanske för att jag inte är en tjejig tjej? Kankse, kanske inte..

/stina

Kommentera

Publiceras ej