Söndag 28 Mars

0kommentarer

Har sovit i stort sett hela dagen idag. Somnade vid elva igår kväll sen vaknade jag vid elva i morse, var ner och åt frukost och gick sen och la mig. Vaknade 16.15!! Så jag har då allt sovit ut eller vad man ska säga, känner mig dock skit trött än men som tur är kan jag lägga mig snart igen. Var nyss iväg till Tesco med Lois och käpte topup och godis. På vägen dit så sa hon "Jag vill inte ha en ny aupair, jag vill bara ha dig" , jag börjar inse mer och mer nu att dom är lika fäst vid mig som jag är vid dom. Om du inte är lite mer till och med. Grace har till och med börjat söka tröst hos mig när hon gråter. Många gånger sträcker hon armarna emot mig när Adele eller Gary försöker trösta henne. Men förstår det på ett sätt då jag spenderar mer tid med henne, när hon vaknar på morgonen eller mitt i natten så skriker hon till och med Stina. Det är synd att man kan hamna i fängelse om man kidnappar barn annars hade jag kidnappat dom alla tre, utan tvekan! Jag trodde inte att man kunde älska någon som inte är sitt eget blod på detta vis. Mitt hjärta kommer verkligen brista när jag lämnar dom och dom får en ny aupair(Stora syster). Men jag tror att jag alltid kommer ha en speciell plats i deras hjärtan, dom kommer iallafall att ha det i mitt.

Nej nu börjar tankarna flyga iväg och tårarna är nära på att komma så vi avslutar här.

/stina

Kommentera

Publiceras ej