Tisdag 16 Mars

0kommentarer

Mars - April - Maj - Juni - Juli

Det är dom månaderna jag har kvar här i england. Känns lite ledsamt. Den tiden kommer gå snabbt, lite för snabbt. Men när jag återvänder till sverige så har jag fått ut det jag ville utav denna resa. Bli bättre på engelska och ha minnen för livet. Frågan är vad jag ska göra när jag kommer tillbaka. En sak är säkert och det är att vara med min vackra hund. Är det någon som vet om man får ta med hundar till australien? Skulle vilja åka dit men inte utan Vanilla. "pratade" med henne igår och hon sprang runt och letade efter mig! Det betyder att hon inte glömt mig än! Åh vad jag saknar dig mitt hjärta, du är det absolut finaste jag har! <3

Gary ligger och sover just nu. Han börjar jobba klockan tio ikväll så, men jag ska väcka honom om 30 min för då ska vi hämta Lois och jag ska till gymmet. Lugn och ro för en stund. Tystnad helt enkelt. Ingen som skriker mitt namn, ingen vet vem jag är och jag får bara vara ensam en stund. Fast jag vet att jag börjar sakna flickorna direkt! Blir nog en tripp till Frida Ivarsson i helgen och ja dricka lite vodka. Men när jag säger lite så är det lite för jag blir full direkt så det är ju en bonus! Men får se, skulle vara skönt att slappa en helg också. Och det är ju förfan rugby på lördag. Eh blir att åka till Frida efter rugbyn isåfall. Tänker INTE missa den och jag hoppas verkligen att england spelar bättre denna gång!



/stina

Kommentera

Publiceras ej