Tisdag 16 Mars

1kommentarer

Klockan är nu halv elva i england och jag är dödstrött så det är dags att sova middag. Undrar hur jag ska kunna bryta denna ovana när jag kommer hem till sverige igen och skaffar ett normalt jobb. Eller så startar jag något eget och inför siesta! Kanon. Skulle ju vara underbart!

Pratade med min älskade mamma igår. Hon var glad men ett tag trodde jag att hon hade smuttat vin hela kvällen eller nå liknande. Ett skratt förlänger livet säger dom! Och ja Mamma, jag fixar det där åt dig när jag kommer hem oroa dig inte. Har redan börjat kolla! Jadu Mamma, nu på senare dar så har jag insett att jag inte är adopterad och att jag inte blev tappad i golvet jag är helt enkelt dig upp i dagen. Men om det är bra eller dåligt det får folk avgöra själva jag tycker det är toppen iallafall! MEN jag funderar fortfarande på om pappa är min pappa. För om han var det så borde jag ha blå ögon och normalstora fötter. Jag väntar fortfarande på en förklaring på den biten och kom inte och säg att Farmor har stora fötter och gröna ögon för det har hon inte!

Hemma ensam med tjejerna ikväll, får se hur det går. Men det ska väl gå bra. Bara att knäppa på tvn så sitter dom som klister där sen. Men justja, det är dags att sova!


/stina

1 kommentarer

Mamma??

16 Mar 2010 15:45

Fråga inte mig Stina för jag har ingen aning..Fast en gång såg jag dig på en teater där du hade skägg =)och då gick det inte att mista sig på vem som var din pappa iaf... Prova så får du se! Puss!

Kommentera

Publiceras ej