Tisdag 2 Mars

0kommentarer

Hallå!
Nu mår jag bättre dock värker magen än men kräks iallafall inte. Lös i magen är jag än och det SUGER. Men imorgon kommer Maria Astner hit och det kommer bli awsomeeee! <3

Baby Grace kan nu säga Stina klart och tydligt! När jag är på övervåningen och hon hör mig gå så skriker hon "STINA!! STINAAA!!" Haha! Hon är så rolig! Igår låg jag på mitt rum hela dagen så att jag inte skulle smitta henne. Vad tror ni hon gör? Jo hon kryper upp för trappen och skriker "Stina! Ja!! Stina!" Haha! Så hon säger nu ja,titta och hejdå ibland. Men nå nya engelska ord vill hon inte lära sig. Rolig den där ungen. Ska bli skönt att Maria kommer imorgon iallafall då hon kan hjälpa mig. Har inte orken att leka med Grace så kommer låta Maria göra det. Men hon är lätt att leka med så det blir ingen fara. Hon vill bara hoppa på min mage idag så det uppskattas inte. Baby Grace kommer älska maria. Grace flörtar med alla så maria kommer smälta!

Men nu ska jag vila. Har en lång dag idag. Adele kommer inte hem förens 9 ikväll. Så jag ska hämta henne på stationen då. Så jag ska passa på att vila nu så jag orkar med Grace hela dagen.



Förresten! Kolla denna bild! En närbild på mina läppar. Ser ju ut som att jag sprutat in silikon!




/stina

Kommentera

Publiceras ej