Tisdag 23 Mars

0kommentarer

Nu är alla dagens måsten avklarade. Gymmet,föda,handla osv. Äntligen är dagen över och jag får snart krypa ner i sängen för att sova. Krypa ner och lukta på kudden och täcket. Le sådär fånigt som man gör dagen innan julafton. Jag vet inte men jag är så himla glad. Egentligen borde jag inte vara det med tanke på att jag snart kommer bli väldigt ledsen. Men jag är trött på att ta ut allt i förväg, dom tårarna kan vänta. Just nu trivs jag med mitt leende och mina drömmar. Fast jag vet inte vad mina drömmar är riktigt men det känns bra ändå. För första gången i mitt liv har jag inga mål eller krav. Jag har jämt haft något mål/krav ett halvår framåt i mitt liv men nu har jag inget och jag har aldrig mått så bra! Känns som att jag har vingar och flyger, ingenting kan stoppa mig nu. Inte ens du. Ingen, absolut ingen. Jag lever mitt liv och jag kommer aldrig låta någon leva det åt mig igen. Jag lever idag för imorgon kan det vara försent. Jag tänker ta vara på varenda liten sekund utav min ungdom. Jag tänker ta vara på varenda liten sekund av denna lycka. Jag tänker ta vara på varenda liten sekund med Jack. Två månader sen sticker han men nog fan ska jag hälsa på honom i australien någon gång. En av världens bästa vänner den pöjken.

Här får ni bilder på vad jag handlade idag.

MINA NYA SKOR! 70 kr

NYTT HALSBAND TILL VANILLA. BLINGBLING! 50kr

SNUTTEFILTEN BERTIE TILL MIN SYSTERSON 50kr

VARNINGSSKYLT TILL MIN LILLASYSTER ANNA! 20kr

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej