Tisdag 23 Mars

0kommentarer

Sitter och lyssnar på gamla favoriter nu. Lyssnade mycket på Ahslee Simpson förut så sitter och lyssnar på henne nu och så såg jag skivomslaget och kom och tänke på när jag var 15år. Jag var tillsammans med Nils och fick en Ashlee simpsons skiva utav honom som han köpt i kina och jag var helt förbluffad och frågar "Sjunger hon på kinesiska?! COOLT!" och han svarar med en suck och himmlar med ögonen men jag trodde fortfarande hon sjöng på kinesiska oich frågade igen om hon verkligen sjöng på kinesiska på skivan och Nils suckade igen och svarade "Nej det gör hon inte. Menar inte sjunger hon på svenska för oss?" och då insåg jag hur dum jag var. Men nu kommer det roliga dagen efter när jag var i skolan så hade jag skivan i min väska och visade den för mina kära vän Pia Nyberg och berättar att Nils köpte den i kina och Pia ser helt förvånad ut och säger "Sjunger hon på kinesiska?!?!" Man blir så som man umgås säger dom. Frågan är bara vem som har gjort vem korkad. Jag tror nog Jag och Pia har blåst bort våra hjärnceller tillsammans. Snart kommer jag hem till Bollnäs och då ska jag hitta på tok med henne. Härliga minnen ska bli fler!

/stina

Kommentera

Publiceras ej