Tisdag 30 Mars

1kommentarer

Imorgon är det onsdag vilket betyder att det är dags att börja packa. Tvätta, stryka och städa rummet. Köpa engelsk öl åt Maria och packa ner biljetter och pass. Det är dte viktigaste. Kläder,medicin och annat skit finns att låna eller köpa i sverige. Men utan pass och biljett kommer jag inte långt. Åker till Jack på torsdag kväll och spenderar natten där, han bor 50 min ifrån flygplatsen. Annars måste jag antingen sova på flygplatsen eller punda ut pengar för ett hotell. Nej då spenderar jag hellre en natt där. Kanske är sista gången jag träffar honom också innan han flyttar till Australien. Men nog fan ska jag hälsa på!

Och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med Australien. Har fått tre erbjudanden nu, förstår egentligen inte varför jag tvekar. Eller jo jag vet, Vanilla är mitt allt och jag tänker inte sälja henne. Ska prata mer med familjerna i australien och om det verkligen klickar så åker jag. Om jag hittar en extra matte/husse åt Vanilla vill säga.

Efter nyår eller nästa höst börjar jag plugga iallafall. Ska läsa upp engelskan och matten. Sen får jag se vad jag får för mig att göra. Men det är ju ett tag kvar tills dess och vem vet, jag kanske inte ens lever då. Eller kanske jag har hittat Mr drömprins och bor i canada eller nå. Man vet aldrig vad som händer imorgon och jag håller mina ögon öppna. Man kan göra en tråkig nyhet till en bra, beror helt och hållet på ur vilken vinkel man ser det på. Och nu börjar jag låta precis som min mamma, så det är nog dags att avsluta .



/stina

1 kommentarer

Frida

30 Mar 2010 20:53

Det ska bli så roligt att du kommer hem =) Du får sova här hos Emma med mig på söndag så kan vi se film och mysa =) PUSS

Kommentera

Publiceras ej