Tisdag 30 Mars

3kommentarer

Som många redan vet så kommer jag hem till sverige i två veckor på fredag. Så för att folk inte ska klaga på att jag inte hör av mig så tänker jag nu lägga ut dagar som jag har fri så får ni helt enkelt boka en dag samt en tid med mig. Då kan ni inte skylla på att jag inte hör av mig. Nu har ni eran chans!

Fredag 2 : BOKAD
Lördag 3 : BOKAD
Söndag 4 : BOKAD
Måndag 5 : fri på eftermiddagen
Tisdag 6 : fri
Onsdag 7 : fri
Torsdag 8 : fri under dan
Fredag 9 : BOKAD
Lördag 10 : BOKAD
Söndag 11 : BOKAD
Måndag 12 : BOKAD
Tisdag 13 : fri
Onsdag 14 : fri
Torsdag 15 : Fri
Fredag 16 : fri
Lördag 17 : BOKAD
Söndag 18 : BOKAD TILLBAKA TILL ENGLAND

Anledningen till att jag gör detta är för att jag orkar inte höra gnäll när jag åker tillbaka. Nu har ni eran chans och bokar ni inte så blir det nog helt enkelt inte av att vi ses. Jag kommer spendera mesta utav min tid med min familj så om ni inte skriver att ni vill ses så antar jag att ni inte vill/har tid så då kommer jag lägga min tid på enbart familjen och min hund. Tack för förståelse! :)


/stina

3 kommentarer

lillasyster

30 Mar 2010 12:37

BOKAR 5e eller 6e. Beror på pappa han kanske inte orkar åka till farmor den 5e om han kommer hem den 4e. Och alla andra obokade dagar bokar jag också! ;) puss! <3

Storasyster

30 Mar 2010 16:42

Jag bokar kvällen 4e och lite av dagen 5e för sen åker jag tillbaka till oslo!!! PUSSS

ida dahlberg

31 Mar 2010 08:35

Åh!! Fullt upp Hinner vi träffas så hinner vi. Hinner vi inte så är det så! :) Träffa dom du har störst behov av först och främst! Jag kan ta en reservplats! ;)

Kommentera

Publiceras ej