Torsdag 11 Mars

0kommentarer

Har precis hämtat Lois från skolan och sitter nu och väntar på att Chloe ska ringa så ska jag hämta henne vid bussen. Ikväll blir det kyckling och ris. Men jag vet inte vad jag ska göra med kycklingen. Finns inge cremefraiche eller grädde hemma. Får köra med lite mjölk. Hittar nog på något iallafall. Så länge det blir ätbart.

Imorgon är det fredag vilket betyder sista jobbdagen sen är det HELG! Och jag ska sova länge på lördag. Gud så skönt! Minns inte när jag sov ut sist. Är det såhär min mamma känner sig? Jag har inte sovit riktigt på en vecka och jag känner mig död. Min mamma har inte sovit riktigt på 24år så jag ska sluta tycka synd om mig. Helt otroligt att hon ser så pass ung ut än. Ska iallafall försöka lägga mig i tid ikväll. Försöka duger..

Idag är det molningt här i england men hyffsat varmt ändå. Tshirt och skinnjacka och man fryser inte ett dugg. Hej våren! Du är inte välkommen från min sida. Jag vill ha min snö. Förhoppningsvis finns det lite kvar när jag kommer hem. Håller tummar och tår!

Kolla Grace snygga tröja! Älskar den! Och ja, det var jag som övertalade Adele att köpa den!


/stina

Kommentera

Publiceras ej