Torsdag 18 Mars

0kommentarer

Vaknade av att Grace hoppade i min säng. Så söt så det var en bra morgon idag! Än så länge har dagen varit bra men det har bara gått två timmar utav den så. Det är molnigt här idag och jag ska gå till lekgruppen med Grace så jag hoppas att det inte börjar regna när vi går hem. Om det börjar regna så kommer jag bli skit sur men sen börja skratta. Efter regn kommer solsken så.  Ska nog iväg till gymmet en sväng senare fast att jag är sjuk IGEN. Hatar att vara sjuk och jag vet att man inte ska träna då men jag måste. Jag vill, eller om jag nöjer mig med att ta en 30 min promenad. 30min dit och 30min tillbaka. Ja vi får se. Promenad och sen mina mattövningar här hemma? Skulle nog funka det också så springer man på gymmet imorgon. Ja men vi gör så va? Kanske.

Nu har jag en baby som hoppar på mig och datorn så dags att avsluta nu!


/Stina

Kommentera

Publiceras ej