Torsdag 25 Mars

1kommentarer

Är sjukt trött idag, nästan så trött att jag funderar på att skippa gymmet. Men jag ska släpa mig dit ändå, kan ju iallafall köra en 40 minutare. Skulle vara skönt med tystnaden. Men jag kan knappt hålla ögonen öppna och jag har sovit middag. Vet inte varför jag är så trött men finns väl säkert någon anledning.

Jag och Frida har blivit bjudna på "House party" imorgon kväll. Men Frida det jävla kioskmongot (JA FRIDA JAG HOPPAS DU LÄSER DET!) vet inte om hon vill. Hallå? Hur många gånger får man inbjudan till en husfest i england? Och hur coolt är det inte? Fri alkohol!!  Jag säger då bara "Hi my name is Kristina and im from sweden!" och du borde också säga så Frida! Inte att du heter Kristina men du fattar!

Håller på med mat åt Grace nu. Klockan är tre i england så det blir en sen lunch. Hon sov länge idag, lika jag. Menmen, vi hörs på!

Frida Ivarsson är ett kioooooskmoooongooooo!!
And I love it! ;) <3

/stina

1 kommentarer

Frida

25 Mar 2010 22:50

Love you 2 hun! Jag jobbar ju lördag morgon och det suger! (N)

Kommentera

Publiceras ej