Torsdag 4 Mars

0kommentarer

Idag kom äntligen min maria! Klockan tio hämtade vi henne på flygplatsen och jag har aldrig varit lyckligare! Var så underbart att få se henne igen! Idag har vi dock inte gjort så mycket, men ska ut och gå imorgon så hon får se lite. Har gjort pannkakor nu ikväll och det var gott! Adele och Gary jobbar sent så det är bara jag,maria och flickorna hemma. Dock längtar jag tills Grace går och lägger sig så jag kan vara ifred med Maria och bara prata skit! Fick en liten stund idag iallafall.

Chloe och Lois tycker det är roligt att hon är här och vill gärna prata och berätta saker. Dom pratar dock för fort så Maria hinner inte uppfatta allt men hon har ju bara varit här en dag så. Imorgon ska vi på bio och kommer bli kanon! Popcorn och sprite! Underbart! Men nu ska jag göra ordning Grace för natten så kan jag stoppa henne i säng om en stund.

Imorgon kommer bli kanon. jag känner det i hela kroppen.


/stina

Kommentera

Publiceras ej