Lordag 15 Maj

0kommentarer

Ar hemma hos Glyn ("Pappa" Garys bror) denna helg, jag behovde komma bort fran darhuset sa jag sover har. Kommer komma hem imorgon eftermiddag sa borjar blogga normalt da igen. Just nu sitter jag och dricker vodka och ater snickers, bredvid mig i soffan sitter max. Max ar en boxer och full av energi.Glyn och Justin ar uppe och "leker" dj, mixar musik med andra ord sa jag passade pa att sno datorn lite, Ska nog lagga mig och mysa med Max snart, ar helt kar i den honom men saknar min Vanilla sa otroligt mycket. Glyn har sagt att jag kan fa flytta in hos honom om jag vill komma tillbaka till England. Sa jag ska vaccinera vanilla emot rabies allt nar jag kommer hem sa om jag vill flytta hit om 6 manader sa kan jag gora det. Men man vet aldrig.

Det ar sa himla mycket just nu att jag till och med borjar kanna av Ulceros Koliten, FAN! tva veckor kvar sen ska vi beratta for flickorna och da kommer allt bli mycket battre. Ar himla glad att jag har Glyn som finns har for mig och allltid lyssnar, och blaser upp sin madrass nar jag vill komma hit och sova,

/stina

Kommentera

Publiceras ej