Tisdag 4 April

1kommentarer

Något är fel på mig så imorgon ska jag till doktorn. Kroppen värker och fungerar inte som den ska. Ingen ide att oroa sig i onödan som min mamma skulle säga men nog fan gör man det ändå, alltid! Jag hoppas det inte är något som är fel iallafall.

är fortfarande sjukt trött och babyn sov bara i 40min innan Adele väckte henne. Underbart, så ni kan ju gissa hur hon är. GRINIG. Vill ingenting och ska inte ha hjälp med något. Kommer få fan över det imorgon. Nu när hon knappt sovit så kommer hon somna vid halv sju ikväll och då kommer hon vakna vid tre inatt och vara vaken i ca en timme. Vaknar hon inatt så kommer hon hoppa på Adele och Gary vilket leder att Adele kommer vara jätte grinig imorgonbitti. Då kommer hon och Lois bråka jätte mycket och hon kommer vara en surpuppa. Förstör ens dag det. Så jag vet precis vad som väntar mig imorgon.

Jag tror jag ska laga mat idag också, jag har ingen aning. Jag vet seriöst inte nå vad det är tänkt att jag ska gör idag. Adele tog bilen till jobbet så jag kan inte ens hämta ungarna, hur ska dom komma hem då tänkte hon? Gå? Som tur var så kunde Jill (mormor) hämta dom. ska gå ut i frysen och kolla vad jag kan laga. blir nog ris och fisk eller nå. Ska prata med familjen idag att jag åker hem i juli om dom kan få en ny au pair tills dess. jag känner mig färdig här nu och vill hem till vanilla

/stina

1 kommentarer

Storasyster Frida

04 May 2010 19:34

Men vad bra... då kan du jobba några månader åsså åker vi till thailand och steker i slutet av november!!!!! vi löser det med pengar :) jag har nog lyckats spara ihop lite då så du kan låna av mig i nödfall!!!! pusss <3

Kommentera

Publiceras ej