Tisdag 4 Maj

0kommentarer

Kvart i sju blev jag väckt i morse, en halvtimme tidigare. blää! Babyn är grinig idag och jag är så jävla trött. Kroppen värker och huvudet är på ett helt annat ställe. Jag orkar inte det är för mycket. Vad vill jag bli? Vart vill jag bo? När vill jag åka hem?  Jag orkar inte ens skriva här, tiden spenderas på att lyssna på för hög musik i mina hörlurar. Vila huvudet och ögonen lite.

Everyday, everyday, without you in my heart
Everyday, I'm falling apart
And I know you know I think about you
Everyday, till I see you again
Everyday, I'll try to pretend
But I know you know I think about you
Everyday, out of my head, I've been dazed and confused
Everyday, I'm lost but it's you that I don't want to lose
Everyday, we're torn to giving ourselves to each other

http://www.youtube.com/watch?v=UDvszcUDb-c


/stina

Kommentera

Publiceras ej